۱۳۹۶ تیر ۱۸, یکشنبه

هتل های استانبول

هتل

پایتخت فرهنگی کشور توریستی ترکیه ، استانبول می باشد . استانبول شهری بزرگ و دارای مناطق مختلفی است . شناخته شده ترین مناطق شهر استانبول ترکیه ، در میان ایرانیان میدان تکسیم یا میدان تقسیم و منطقه تکسیم استانبول می باشد . میدان تکسیم محلی پر جاذبه است که تمامی برندهای معروف در این میدان دارای شعبه هستند. هتل های استانبول در این منطقه بسیار زیبا و مجهز هستند و پرداختی آنها به وسیله یورو صورت می گیرد.

از مهم ترین خصوصیات استانبول این است که هتل های پنج ستاره استانبول در سرتاسر این ابر شهر پراکنده شده اند . از هتل های پنج ستاره نزدیک فرودگاه آتاتورک گرفته تا هتل های مرکز شهر و قسمت تاریخی شهر از جمله سلطان احمد ، آکسارای توپکاپی ، فاتح و هتلهای پنج ستاره لوکس تقسیم و عثمان بی تا ، هتل های پنج ستاره ممتاز از شمال خلیج شاخ طلایی تا جنوب خلیج شاخ طلایی ، از اطراف تنگه بسفر تا دریای مرمره . بسته به اینکه هدف از سفرتان به استانبول چیست می توانید بهترین و مناسبترین هتل پنج ستاره استانبول را برای اقامت برگزینید. قیمت هتلهای استانبول با توجه به منطقه ای که هتل در آن واقع شده و امکانات هتل ، متفاوت است . مناطق مختلف استانبول به شرح زیر هستند :
هتل گراند جواهر استانبول
هتل گراند جواهر استانبول
منطقه تکسیم استانبول
منطقه آکسارای استانبول
منطقه تنگه بسفر استانبول
منطقه فیندیک زاده استانبول
منطقه لاله لی استانبول
منطقه شیشلی استانبول
منطقه بشیکتاش استانبول
رزرو هتل در استانبول به نوع سفرتان بستگی دارد که کاری ست یا تفریحی اما بیشتر مسافرین ایرانی ، هتل هایی را که در منطقه تکسیم واقع شده اند ، برای اقامت انتخاب می کنند . این هتل ها دسترسی آسانی به رستوران ها ، مراکز خرید استانبول ، اماکن دیدنی استانبول و … دارد.گفته می شود که روزانه حدود ۳ میلیون نفر از این منطقه گذر می کنند . همچنین اکثر هتل های چهار ستاره استانبول و هتل های پنج ستاره استانبول در این منطقه و اطراف آن وجود دارند و در واقع اولین پیشنهاد ما به مسافرین هتل های منطقه تکسیم است چون هر دسترسی به همه چیز برایتان راحت است و بدون احتیاج به وسیله نقلیه جهت رفت و آمد ، می توانید از اقامت خود لذت ببرید.هتلهای ۴ ستاره استانبول و هتل های ۵ ستاره استانبول اکثرا در منطقه تکسیم استانبول است . منطقه آکسارای استانبول بافت قدیمی دارد و جزو قدیمی ترین مناطق شهر استانبول ترکیه به حساب می آید و پر از کوچه و پس کوچه می باشد. در منطقه آکسارای استانبول هتل ها و مغازه های زیادی واقع شده است در این منطقه ،اغلب هتل های ۳ ستاره استانبول واقع هستند . اگر دوست دارید به مناطق دیدنی استانبول ترکیه نزدیک باشید هتل محل اقامت خود را در منطقه فیندیک زاده استانبول انتخاب کنید . منطقه لاله لی استانبول برای اقامت افرادی که برای خرید کلی به استانبول سفر میکنند این منطقه را توصیه می نماییم ، اما برای اقامت خانواده ها توصیه نمی شود . کیفیت هتل ها و غذاخوری ها نیز در برخی از قسمتهای این منطقه به شکل نامطلوبی پایین است . از معروفترین هتلهای استانبول مثل هتل ۵ ستاره گراند جواهر استانبول و مرکز خرید جواهر استانبول در منطقه شیشلی استانبول قرار دارد. و با میدان تقسیم تفریبا ۲۰ دقیقه پیاده راه دارد. در منطقه بشیکتاش استانبول هتل ۵ ستاره و معروف چیراهان که در کنار بسفر واقع شده و جزو هتل های لوکس استانبول به شمار می آید واقع شده است . این هتل قبلا کاخ چراغان بوده که امروزه به صورت هتل استفاده می گردد و بسیار دیدنی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر